Вадим Лисиця
СПІВВЛАСНИК СТУДІЇ • МУЗИЧНИЙ ПРОДЮСЕР, САУНД-ПРОДЮСЕР, ЗВУКОРЕЖИСЕР, АРАНЖУВАЛЬНИК
Вадим Лисиця отримав ступінь магістратури за спеціальністю інженерної електронної техніки в Запорізькій державній інженерній академії. Вивчав технічні аспекти та напрацьовував перший досвід роботи радіоведучим, а пізніше технічним директором на радіо. Перші серйозні проекти з'явилися в часі роботи звукорежисером у Палаці Культури в Запоріжжі, де Вадим почав своє співробітництво із топ-артистами, а також заснував свою першу студію запису.

Зараз Вадим Лисиця один з провідних українських музичних продюсерів та звукорежисерів, який регулярно співпрацює з українськими та російськими артистами та продюсерами у створенні пісень та виробничих музичних творів для телевізійних шоу та різних проектів. Працює в багатьох музичних жанрах, захоплюється джазом, створює аранжування, пише музику для оркестру, музичних гуртів і сольних виконавців.

Описує свою роботу як постійну імпровізацію на основі досвіду, а основною метою вважає створення нового та прогресивного музичного матеріалу, який ідеально відображатиме характер і концепт артиста.

Вважає успішною музику, яка викликає емоції.
АРТИСТи
з якими співпрацюавав
Член журі
Студія Вадима Лисиці
Нагороди
НАГОРОДИ ЗА ПІСНІ, ЯКІ САУНДПРОДЮСУВАВ

ВАДИМ ЛИСИЦЯ
Вадим саундпродюсував всі пісні групи "Время и Стекло", яка запалила музичну індустрію і стала рекордсменом за кількістю перемог у номінаціях на таких преміях як «Золотой граммофон», «Пісня року», «M1 Music Awards», «Вища ліга», «Премія RU.TV »,« Top Hit Music Awards, «M1 Music Awards».
Саундпродюсував альбомом співачки «H2Lo» (альбом був на перших рядках Itunes в семи країнах - Україні, Литві, Білорусії, Латвії, Естонії, Росії та Казахстані).
Так само працював над піснями для нового альбому «Sold Out» 2019 року
Саундпродюсував всі пісні гурту. Всі вони мали масштабний успіх і отримали безліч нагород «M1 Music Awards», «Пісня року», «Золотой граммофон», «Премия Муз-ТВ», «Шарманка», «RU.TV»
Alyosha
Вадим довгий час був продюсером співачки Alyosha.
Під керівництвом Вадима Лисиці співачка перемагає в конкурсі відбору учасників на Євробачення-2010 і стає представником від України з піснею «Sweet People».
За час спільної роботи були створені хіти, які отримали безліч нагород, серед яких «Фаворити Успіху – 2010», «Золотой граммофон» , «YUNA»,, «Кришталевий мікрофон», «Пісня Року», «Музична Платформа»,«M1 Music Awards».
NK (Настя Каменських)
Співпраця зі співачкою NK (Настя Каменських), пісні якої принести виконавиці перемоги на преміях YUNA , M1 Music Awards 2019
Злата Огневич
Вадим Лисиця саундпродюсував для Злати Огнєвіч пісню «Солодка кара»

Ця пісня стала «Синглом року» за версією «Музичної платформи»

Так само, ця пісня була номінована музичною премією M1 Music Awards 2019 номінації «Червона Рута» спільно з радіостанцією "Русское Радио Украина".
Саундпродюсував саундтреки для фільмів
«Скажене весілля»
1) «Промінь» пісня учасників українських гуртів «MOZGI», «Время и Стекло» і співачки Мішель Андраде. Вона була представлена 10 травня 2018. Пісня стала музичною композицією до фільму «Скажене весілля» українського режисера Влада Дикого.

2) "Найкращий день" дуетну пісню виконали Потап і Олег Винник для саундтреку до фільму «Скажене весілля»
«Женщины на тропе войны»
пісня «Бегу» стала саундтреком до романтичної комедії «Женщины на тропе войны»
«Скажене весілля 2»
«Свят! Свят! Свят! »Офіційний саундтрек у виконанні Потапа, Олега Винника та Ольги Полякової до фільму.« Скажені весілля 2 »
«Викрадена принцеса Руслан і Людмила»
«До зірок» став першим російськомовним треком у виконанні гурту «Время и Стекло». Пісня стала музичною композицією до анімаційного фільму «Викрадена принцеса Руслан і Людмила» української студії Animagrad.
«Штольня»
пісня «Штольня», записана спільно з гуртами New'Z'Cool і XS стала офіційним саундтреком до першого українського однойменного фільму жахів.

питання - відповідь
Відповіді на найпопулярніші питання
…про работу саунд-продюсера
Все починається з того, що до мене приходить артист і каже «Мені потрібна пісня.»

Далі я вивчаю, що це за артист, його образ, аудиторію, яка музика була у артиста до цього, слухаю, що хотів би сам артист і його менеджмент, потім збираю всю цю інформацію і ретельно обмірковую. Наступний мій крок - запропонувати артисту напрямок - в який бік розвиватися, яка пісня буде більш робочою і приверне увагу аудиторії. Потім я роблю фінальну пропозицію і описую всі свої ідеї - якщо артисту подобається - ми беремо ще один тайм-аут і я починаю роботу сам або з авторами, з якими ми накидаємо ідеї в контексті того, що я запланував. Це тривалий творчий процес, який призводить до того, що в результаті ми отримуємо написану пісню - текст і мелодію, іноді вже з аранжуванням. Я зв'язуюся з артистом, показую кілька варіантів, ми обговорюємо і вибираємо ту саму, єдину версію, яка піде в роботу. Потім ми включаємось в процес продакшну, робимо аранжування. Я постійно присутній в процесі, слухаю все на етапі створення, якісь моменти підправити, а коли на фінальній стадії матеріал потрапляє мені в руки - роблю зведення, мастеринг, запис вокалу й віддаю артисту готовий трек в роботу.
… про досвід та імпровізацію в роботі
Моя робота - це постійна імпровізація на основі досвіду.

«Імпровізувати можна тільки тоді, коли у тебе є якісь прийоми і чим більше цих прийомів, тим легше тобі буде імпровізувати».

Якщо ти не маєш ніяких базових знань -імпровізація неможлива сама по собі. Моє основне завдання - створити щось, чого не було раніше і не бути схожим на когось, хто є зараз. Роблячи артиста-не можна йти в наслідування і моя задача полягає в тому, щоб підібрати трек, який буде підходити саме тій людині. За стільки років в індустрії у мене все-таки накопичився великий досвід і певний авторитет, через який артисти намагаються прислухатися до моїх аргументів. І, звичайно, я постійно вивчаю новий матеріал, слухаю Youtube і Itunes плейлисти, відстежую, що де відбувається і ось ця залученість в процес дозволяє мені завжди бути в курсі того, що відбувається в світі музики.
... про власний шлях в індустрію музики
Є два основних моменти в моєму житті, які визначили все, що сталося далі.

Перший - коли мені було років десять і я абсолютно випадково почув, як круто може звучати музика. Батьки мого друга купили божевільну для тих часів апаратуру і кілька хороших пластинок серйозних джазових музикантів. А на той момент це був великий дефіцит, купити їх було неможливо, вони продавалися тільки з-під поли або привозилися з-за кордону. Коли я почув ці записи, я був настільки вражений, що ще дуже довгий час не міг заспокоїтися і дуже довго думав над тим, як взагалі можливо створювати таке - ця мрія просто жила в моїй свідомості в незмінному вигляді до вступу до вузу.

Другий момент трапився, коли я спробував себе в концертній звукорежисурі. У Запоріжжі, в ДК «Дніпроспецсталь» майже щотижня були якісь концерти і я почав активно працювати з різними серйозними артистами, які туди приїжджали. У якийсь момент артисти перестали брати з собою звукорежисерів, тому, що знали, що можуть працювати зі мною. І до речі, там же я створив першу студію, на якій пізніше став записувати.
... про освіту
Я вступив до інституту на інженера електронної техніки, перед цим здобувши освіту в музичній школі. Подобалося, не подобалося - це вже інша історія, але найголовніше - музика була завжди зі мною.

Перша апаратура у мене з'явилася тоді, коли мій батько сказав мені - «Хочеш, щоб у тебе була апаратура - зроби її сам»

Тоді я по суті просто взяв паяльник і спаяв собі перший підсилювач. Це був десятий клас, я лазив по радіоринкам, підбирав запчастини, і дуже кайфував в той час, тому, що розумів, що це все веде до того, чим я в майбутньому хочу займатися.
... про улюблену частину робочого процесу
Спочатку, улюбленою частиною була аранжування - коли я робив це сам, наприклад, мої перші аранжування для Потапа і Насті- все було на позитиві і на дуже крутих емоціях. Зараз я цим практично не займаюся, але у мене є люди, які це роблять, тому на сьогоднішній день, самий кайфовий момент- це коли я тримаю в руках уже готовий, закінчений матеріал - слухаю його і він мені подобається, він викликає у мене емоції . На початку роботи над треком завжди щось подобається менше, а щось більше, щось хочеться додати, щось вирізати або поміняти, але коли в результаті виходить вже кристалізований продукт - це просто кайф і це той момент, якого я чекаю найбільше.
... про натхнення
Коли музика була моїм хобі - натхнення було завжди, а коли вона перетворилася в роботу - я навчився натхнення викликати. Якщо мені потрібно надихнутися - я точно знаю яку музику мені для цього потрібно послухати, які книги почитати або який фільм подивитися. Але якщо у мене на це немає часу - намагаюся знайти в собі джерела енергії і частково себе змусити. Згодом це стає складніше, тому, що дуже багато процесів і інформації, але тим не менш, у мене є робочі схеми як змусити все працювати.
... що найважливіше в роботі саунд-продюсера
Найважливіше в роботі будь-якої людини, яка пов'язана з творчістю - це бачення того, що ти робиш. В голові повинна грати музика. Якщо в тебе це є - працювати легко, все відбувається само собою, ти просто збираєш всі думки, ідеї та цю музику зі своєї голови і перетворюєш в реальність.

Взагалі, головне в будь-якій справі - маніакальна любов до того, що ти робиш. Коли людина може працювати тривалий час і при цьому не замислюватися про те, що він саме працює - він просто робить те, що йому подобається. Звичайно, важливі знання. Талант. Дуже важлива комунікація, вміння як достукатися, так і почути.
Всі найцікавіші речі проявляють себе саме в спілкуванні, а не в суперечках. »

Потрібно почути один одного, правильно оцінити, знайти слова і підхід, вивести на правильний настрій, створити правильну атмосферу.
... про проекти-виклики
Для мене виклики-це телепроекти. Дуже багато відповідальних процесів- моральних, технічних, тому, що в цих проектах дуже багато залежить від музики. Дуже багато нюансів, які пов'язані з творчістю, баченням і концентрацією. Коли є дванадцять абсолютно різних учасників і тобі потрібно для кожного підібрати матеріал, до кожного знайти підхід, щоб людина розкрилась, опрацювати музику, попрацювати з музикантами і аранжувальниками, затвердити і захистити це все у керівництва, а найголовніше - все це потім взяти і здійснити.
... про майстер-класи
До мене постійно звертаються з таким запитами, у мене вже є такий досвід і думаю його стане тільки більше в майбутньому. В Україні є кілька вузів, які викладають музичні науки, але вони дають ті базові знання, які, на жаль, не дозволяють людині відразу включитися в робочий процес. Є багато людей з вищою освітою, в дипломі у яких написано-звукорежисер, але та база, з якими ці хлопці приходять-її абсолютно недостатньо і мені доводиться їх перевчати. Крім того, звукорежисер - він по суті своїй - музикант, а якщо у звукорежисера немає музичної освіти або слуху - це проблема. Так, такі теж є.
... про робочій атмосфері
Працюю тільки в тиші. Коли нікого немає. А якщо хтось заходить - можу моментально втратити думку і вона більше не повернеться, так часто буває.
... про народження наднових
Я щиро радий тому, що більшість хітів, які зараз є у нашій скарбничці - були створені абсолютно органічно. Вони не писались спеціально.

«Багато хто думає про нас, як про такий концерн, куди можна просто прийти і хоп! Отримати хіт. »

Це омана. Це все відбувається з натхнення, на якихось підсвідомих програмах, про які ми й самі не до кінця все знаємо. Але я радий, що ці внутрішні процеси працюють, хочу щоб це тривало якомога довше.
…про телепроекти (Х-фактор)
Я підключаюся вже на етапі попереднього кастингу, дивлюся відео з героями, оцінюю кожного на предмет артистизму та вокальних даних, даю рекомендації з приводу того чи іншого концепту. Потім я приїжджаю безпосередньо на кастинг, тому, що багато учасників проявляють себе в житті зовсім по-іншому і з усіх тих, хто все-таки пройшов кастинг, ми вибираємо фінальних учасників, підбираємо їм матеріал, щось рекомендуємо, іноді репетируємо. Після цього ми вибираємо пісні для прямих ефірів, і це дуже складна частина, тому, що протягом тижня потрібно зібрати дванадцять номерів, які учасники гідно і красиво виконають, музиканти красиво зіграють, режисери красиво поставлять, а оператори красиво знімуть і щоб все це в підсумку виглядало красивою загальної картинкою на екрані в прямому ефірі.
... про тренди в музичній індустрії
У своїй душі я завжди більше тяжію до живої музики, тому, що всі ми родом з джазу. Але мені також цікава електроніка, якийсь час було дуже цікаво працювати з rnb. У світі музичні тренди змінюються щодня, але у нас вони затримуються на деякий час, з цим я, звичайно, намагаюся боротися, тому, що хочеться працювати з новими віяннями, а не тільки з тим, що було. Всі тренди я відстежую, складаю збірні плейлисти з хітів, цікаво дивитися як працюють інші, брати щось на замітку, але намагатися робити це по-своєму.
Made on
Tilda